warszawa

6 kwietnia 2018

Biznes przez zaufanie

Konferencja z udziałem Gościa specjalnego Petera Stutz ze Szwajcarii.

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Ania Urbańska

Sprzedaż przez zaufanie

W jaki sposób świadomie budować relacje z klientem, aby długofalowo prowadzić z nim interesy, z korzyścią dla obu stron? Wykorzystanie najnowszych badań nad mózgiem w rozpoznawaniu motywów zakupowych klientów, zaspokajając ich potrzeby. Czym jest wiarygodność w biznesie i jakie ma znaczenie?

Paweł Jarząbek

Drzwi do liderstwa otwierają się od środka

Przywództwo XXI wieku. Jak wykorzystać wiedzę neuro i najnowsze badania dotyczące mózgu, aby od rekrutacji po budowanie zespołu, dokonywać najlepszych wyborów dla naszego biznesu?

Krzysztof Litwiński

Gdy uczciwość to wszystko, co Ci pozostaje

Krzysztof mając 50 lat, odszedł z korporacji i zmienił nieznaną, zbankrutowaną firmę w prężną, ogólnopolską, sieć nowoczesnych szkół szybkiej nauki angielskiego o bezprecedensowej skuteczności. W powodzenie tego projektu nie wierzył prawie nikt. O tym właśnie opowie nam sam już 5 kwietnia.

Ewa Hartman

Lider budzi zaufanie – czyli co robić by budować silne zespoły.

Zaufanie to fundament współpracy i niezbędny element świadomego przywództwa. Podczas wystąpienia opowiem o potrzebach mózgu, których spełnienie pozwala liderom na budowanie zespołów i osiąganie ponadprzeciętnych wyników, a których naruszenie sprawia, że zespół to tylko suma luźno związanych ze sobą jednostek.

Agata Spała

Może się zdarzyć, że urodziłaś/eś się bez skrzydeł…

„Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć” – te słowa Coco Chanel były inspiracją do założenia biznesu, w którym wartością jest dla mnie samej realizacji misji i skuteczności biznesowej przez pokonywanie barier, głównie tych w głowach i rozwiązywanie problemów moich Klientów przez zaufanie i autentyczność. Podczas wystąpienia dowiesz się jak słabość można przekuć w siłę w biznesie, jak radzić sobie z trudnościami i skąd wziąć odwagę do realizacji śmiałych pomysłów na siebie i swój biznes.

Peter Stutz

Zaufanie wygrywa z ceną

Im trudniejszy jest proces decyzyjny, tym ważniejsze jest zaufanie do naszych partnerów biznesowych. Zaufanie jest fundamentalnym warunkiem wstępnym do długoterminowego sukcesu. W jaki sposób je budować? Treningi Structogram pomagają zrozumieć potrzeby klientów oraz pracowników. Prowadzi to finalnie do zwiększonego zaufania w liderstwie oraz sprzedaży

Informacje organizacyjne

6 kwietnia 2018

 

}

10:00 - 15:00

 

Uczelnia Łazarskiego, ul. Świeradowska 43

 

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

milena@3kolorymozgu.pl

 

664 338 070